onsdag 16 mars 2011

Problemet löst

Tåget går rakt upp i tornet och åker baklänges ner
Sådär då var problemet löst. Tack snälla Marie för hjälpen. Jag mitt lilla nöt har ju lagt upp bilderna i orginalstorlek förut, inte konstigt att utrymmet tar slut. Så nu har jag snart komprimerat cirka 400 bilder en och en, det har tagit sisådär 3 timmar av intelligensbefriat arbete. Tänk vad jag kunde gjort istället dem timmarna. Men inget att klaga över, problemet är löst.
Hörs imorn


I mitten av denna bågen hissar de upp folk och låter dem sedan falla/glida genom himlen. Laura, Emily och Sean gjorde detta. Jag ställde upp som fotograf istället






Chilli cheese dog. Jäkligt amerikanskt och inte speciellt gott

Äntligen lite kaktusar i Texas

1 kommentar:

  1. Vad bra att det ordnade sig. Bra att jag kunde hjälpa till. Men jag tycker att det är lite konstigt ändå att utrymmet var slut även fast du lagt in dem i originalstorlek. Så många bilder har du ju inte tycker jag. Jag har 40% utrymme kvar och såg att jag har över 3000 bilder på mitt konto.
    Hur många mb är dina foton direkt från kameran?

    Men oavsett, bra att det löste sig, och det är alltid bra att göra bilderna mindre. Och sen tror jag det är bra för skallen att göra lite inteligensbefriande arbete ibland :) Då känns det lite bättre när man ägnar sig åt mer meningsfulla uppgifter sen.
    Ha det gott.
    /Marie

    SvaraRadera